بازاریابی سه اصل مهم دارد:بازارشناسی، بازار سازی، بازارداری. بازار شناسی یعنی شناخت هر آنچه که برروی موقعیت محصولات و خدمات ما در بازار تاثیر گذار است. بازارشناسی یعنی شناخت تمام عوامل مرتبط با قیمت ، محصولات ، بسته بندی ها ، رقبا ، مشتریان و همچنین شناخت همه ابزارها، روش ها، راهکارها، تکنیک ها و استراتژدی هایی که بر کسب و کار ما تاثیرمی گذارد. بازارسازی یعنی توانایی استفاده از عوامل برای رسیدن به هدف، بازارداری نیز یعنی توانایی حضور مستمر در بازار و داشتن تراکت ارزان رنگی جدید
چاپ فوری تراکت و کارت ویزیت در کرج
تبلیغات،پوستر،بروشور
یعنی ,بازار ,، ,شناخت ,توانایی ,عوامل ,در بازار ,یعنی شناخت ,یعنی توانایی ,بر کسب ,که بر
درباره این سایت